اریک یوآکمیزتالر

آقای دکتر اریک یوآکمیزتالر مؤسس شرکت Vivaldi Partners فعال در زمینه مشاوره بازاریابی و استراتژی های نوآوری است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک و سایر دفاتر آن در شهرهای مونیخ، دسلدورف، لندن، زوریخ، آمستردام، هامبورگ و بوینس آیرس می باشد. آقای یواخیم اشتالر این شرکت را در سال 1999 تأسیس کرده است. در طی 20 سال گذشته آقای یوآکمیزتالر در دانشگاه های کالیفرنیای جنوبی، موسسه IESE در بارسلون اسپانیا و دانشگاه ویرجینیا تدریس کرده است وی در سال های 2004 تا 2005 به عنوان سخنران در دانشکده های مدیریت هاروارد، اینسید فرانسه، لندن و دانشگاه تورنتو و دانشگاه دوک و مؤسسه تکنولوژی هلسینکی دعوت شده است. در سال های 2005 تا 2006 وی به عنوان استاد مهمان در برنامه های اجرایی اروپای مؤسسه IESE در مونیخ و بارسلونا حضور داشته است که این دو مرکز با توجه به نظرسنجی انجام شده در مجله تایمز مالی، جزو 5 برنامه برتر اجرایی در جهان شناخته شده اند. در بین سال های 1989 و 1999 دکتر یوآکمیزتالر دو شرکت مشاوره استراتژی بازاریابی را بنیان و مدیریت کرده است. در کنار کار تدریس و مشاوره، وی در حدود 60 مقاله در بهترین مجلات علمی- تخصصی از جمله در: Journal of Marketing Research, Journal of Marketing, Journal of Consumer Research وSloan Management Review داشته است. که در کلیه مقالات وی با تمرکز بر استراتژی بازاریابی، از دورنمای کمی و متدولوژیکی نیز استفاده کرده است. او همراه با آقای دیوید آکر تعداد قابل توجهی مقاله و موردکاوی را منتشر نموده اند که برخی از آنها نیز به عنوان مقاله های برتر جایزه گرفته اند. مقاله آقای اریک یوآکمیزتالر درباره برند در Harvard Business Review در سال 1997 با عنوان برند سازی بدون تبلیغات و در سال 1999 با عنوان رهبری جهانی برند- نه برندهای جهانی منتشر شده است. که مقالات منتشر شده در این کتاب در سال 1997 به عنوان پرفروش ترین مقالات در زمینه بازاریابی شناخته شده اند. از سال 2000 دکتر یوآکمیزتالر ساله 5 مقاله در اصلی ترین مجلات اروپا و آمریکا داشته است. کتاب رهبری برند وی که به همراه آقای دیوید آکر نوشته شده است در سال 2000 توسط Free Press منتشر شده و تا کنون این کتاب به 7 زبان اسپانیایی، آلمانی، ژاپنی، ایتالیایی، فنلاندی و کره ای ترجمه شده است . مقاله او با عنوان : مدیریت پورتفولیوی برند که در سال 2000 در California Management Review منتشر شد به عنوان بهترین مقاله در 5 سال این مجله معرفی شده است. آقای دکتر یوآکمیزتالر به تازگی نوشتن کتاب جدید خود با عنوان نقش استراتژیک و گسترده بازاریابی در رشد شرکت های تجاری را به اتمام رسانیده است کهHarvard Business School در شرف انتشار آن می باشد دکتر یوآکمیزتالر به عنوان یک نویسنده و مشاور در زمینه های برند و استراتژی بازاریابی دارای شهرت بین المللی می باشد و در نشریات USA Today, New York Times , Wall Street Journal, Investors Business Daily, Advertising Age, Absatzwirtschaft, Business Week, Marketing week, US News & World Report, Forbes مرتباً با وی مصاحبه شده و درباره وی مطالبی منتشر شده است هم چنین وی در تلویزیون هم از جمله در شبکه های CNBC & Forbes TV مصاحبه هایی داشته است. او هم چنین در بسیاری از کنفرانس های صنعتی و علمی در اروپا و آمریکا به عنوان سخنران کلیدی حضور داشته است. آقای دکتر اریک یوآکمیزتالر دارنده مدارک دانشگاهی در زمینه های اقتصاد، آمار و مدیریت بازرگانی از دانشگاه های آلمان و آمریکا می باشد. وی تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در زمینه روش های کمی و بازاریابی و تحصیلات دکترای خود را در زمینه مدیریت بازرگانی در دانشگاه کانزاس انجام داده است و به دنبال آن فوق دکترای خود را در سال 1998 از دانشگاه هاروارد دریافت کرده است.

/ 1 نظر / 4 بازدید
ابزار رايگان

سلام با قرار دادن ابزار مناسب و کاربردي در سايت يا وبلاگ خود بازديدتان را چند برابر کنيد براي مشاهده ابزار به لينک زير برويد : http://www.parmisfun.com/abzar.php با تشکر